fbpx
Menu Zamknij

Jak stworzyć model 3D Chevroleta Camaro?

Jak stworzyć model 3D Chevroleta Camaro?

Modelowanie 3D to nie tylko zajęcie wysokiej klasy specjalistów inżynierów konstruktorów projektujących modele w CAD. W erze komputeryzacji społeczeństwa oprogramowanie CAD CAM stało się dostępne dla każdego użytkownika. Tym samym projektowanie 3D nie jest już skomplikowanym procesem operacji możliwym dla wybrańców, ale znajduje się w zasięgu ręki! I monitora.

Wystarczy pobrać program ZW3D i zapoznać się z cyklem filmów opracowanych przez zespół 3D Master. Opublikowaliśmy je z myślą o użytkownikach programu CAD na kanale youtube.com

Pasjonaci motoryzacji, a zwłaszcza ultranowoczesnych modeli i sportowych sylwetek aut z radością przyjmą wiadomość, że teraz mają możliwość stworzenia własnego projektu auta. Wystarczy projekt w 2D, który należy przenieść do komputera za pomocą oprogramowania ZW3D. A tam nastąpi weryfikacja pomysłu z gotowym projektem.

[image src=”https://3dmaster.pl/wp-content/uploads/camaro-3d-render.jpg”]

Dla wszystkich niewtajemniczonych proponujemy zapoznanie się z możliwościami programu ZW3D CAD CAM.

W cyklu naszych filmów pokazujemy krok po kroku jak przebiega proces modelowania i powstaje model 3D. Jako przykład posłuży Chevrolet Camaro.

Z nami macie okazję przekonać się, że projektowanie 3D wcale nie jest trudne:

Serdecznie zapraszamy wszystkich na ciąg dalszy naszego serialu dotyczącego modelowania Chevrolet’a Camaro.

Juz od dziś na kanale filmowym youtube.com: ZW3D ukaże się 5 kolejnych odcinków!

Razem z nami macie możliwość prześledzenia poszczególnych operacji i możecie dowiedzieć się jak utworzyć kolejne części auta: grill, wloty powietrza w zderzaku, maska, klapa bagażnika i tylny zderzak.

Dzięki tym odcinkom kończymy modelowanie przedniej części auta i przechodzimy do projektowania tyłu.

W tym odcinku zobaczycie jak można dodać wloty powietrza w zderzaku i miejsce na grill. Dla ułatwienia przycięcia ściany wlotu powietrza, użyjemy operacji Odsunięcia krawędzi ściany.

Na powyższym filmie można przyjrzeć się jak dodać dwie powierzchnie wokół maski. Aby osiągnąć lepszy efekt rozciągniemy ściany słupka A przy pomocy operacji Wydłuż ścianę.

Ten odcinek związany jest z poprzednim filmem 12. Poświęcony jest naprawie powierzchni oraz modelowaniu maski. Tutaj pomocna okaże się operacja dzielenia krawędzi.

W tym odcinku pokażemy jak można dodać powierzchnie podszybia i klapę bagażnika. Ściana podszybia jest tworzona za pomocą operacji dwuścieżkowego wyciągnięcia, dzięki czemu nie musimy dodawać końcowego profilu

Na tym filmie obejrzymy proces modelowania tylnego zderzaka. Wnękę na tablicę rejestracyjną można przygotować przy pomocy ściany liniowej. W ten sposób wykonamy sztywne połączenie ścian.

 

 Zachęcamy do pobrania programu ZW3D oraz samodzielnego modelowania i projektowania przy pomocy naszych filmów instruktażowych.